Man laat hond achter in hete auto, politie grijpt in
woensdag 24 juni 2026, 12:36 uurDe politie heeft woensdagochtend een hond uit een oververhitte auto gehaald op een woonboulevard in het Brabantse Oss. Het dier was achtergelaten door zijn baasje, dat naar eigen zeggen ’maar tien minuten’ weg was.
» de Telegraaf
woensdag 24 juni 2026, 11:08 uur
Een hondje is woensdagochtend door de politie uit een hete auto bevrijd. De hond zat in een auto die geparkeerd stond op een woonboulevard in Oss.
Politie bevrijdt hond uit snikhete auto op woonboulevard in Oss: eigenaar ziet probleem niet
Foto's bij dit nieuwsbericht
Foto: de Telegraaf
Foto: Brabants Dagblad