menu
zoek

Nieuws Schagen

Facebook delen

Asbest vrijgekomen bij brand ‘t Zand, bewoners opgevangen

vrijdag 11 augustus 2017, 07:25 uur

In het Noord-Hollandse dorp ’t Zand (gemeente Schagen) is asbest vrijgekomen bij een grote brand in een garage aan de Irenestraat. Het schadelijke spul is verspreid in een gebied van 80 à 100 meter rond het uitgebrande bedrijf. Bewoners van acht woningen moesten hun huis uit omdat door de brand asbest was vrijgekomen.


Waar: Irenestraat in Schagen

» Hart van Nederland
Kaart nieuws Schagen. Locatie nieuws: Irenestraat


donderdag 10 augustus 2017, 22:32 uur
Asbest vrij bij brand garage
de TelegraafIn het Noord-Hollandse dorp ’t Zand (gemeente Schagen) is asbest vrijgekomen bij een grote brand in een garage aan de Irenestraat. Het schadelijke spul is verspreid in een gebied van 80 à 100 meter rond het uitgebrande bedrijf.
» de Telegraaf



Foto's bij dit nieuwsbericht
Foto: Hart van Nederland

Meer nieuws uit Schagen

18 mei 12:35Gewonde bij brand in winkel in Schagen
16 juni 10:00Schagenees (22) meldt zich bij politie voor brand bakkerij
28 mei 16:23Gerard Joling doet emotionele oproep na inbraak bij moeder in Schagen
17 april 13:08'Masturberende man' blijkt blikje chocomel te schudden
22 maart 20:04In de verdrukking tijdens Paasvee: dit gebeurde er gisteravond in café Alpha in Schagen
1 februari 10:20Nieuwe Niedorp - Branden
17 januari 10:58Man neergeschoten in Schagen, slachtoffer belt zelf politie
17 januari 10:00Slachtoffer (26) schietpartij Schagen: "Mama niet schrikken, ik ben neergeschoten"
3 januari 19:49Ladderzatte automobilist merkt niets van aan flarden gescheurde band
11 augustus 07:25Asbest vrijgekomen bij brand ‘t Zand, bewoners opgevangen
14 mei 15:13Flinke brandschade school in Schagen
23 februari 18:18Drankrijder met ongeldig rijbewijs aangehouden in Schagen
15 januari 10:32Meisje (17) mept agenten met handtas en schopt om zich heen in Schagen
RSS.