Alle twaalf Radboudumc-medewerkers uit quarantaine, niemand had hantavirus
maandag 22 juni 2026, 14:24 uurAlle twaalf geïsoleerde medewerkers van het Radboudumc in Nijmegen zijn uit quarantaine. Ze waren uit voorzorg afgezonderd nadat ze met een patiënt hadden gewerkt die het hantavirus had.
» NU.nl
maandag 22 juni 2026, 14:08 uur
De quarantaineperiode voor alle twaalf medewerkers van het Radboudumc in Nijmegen is voorbij. Geen van hen is ziek geworden na de behandeling van een patiënt met het hantavirus, zegt een woordvoerder van het ziekenhuis. De patiënt was een opvarende van cruiseschip Hondius, waar in april het virus uitbrak.
Alle Radboudmedewerkers uit hantaquarantaine, niemand ziek
Foto's bij dit nieuwsbericht
Foto: NU.nl