NS: overal lege stations door ov-staking
woensdag 24 juni 2026, 07:26 uurHet eerste beeld van NS naar aanleiding van de staking woensdag in het openbaar vervoer is dat stations overal in Nederland leeg zijn, meldt een woordvoerder. „Het is uitgestorven. Reizigers zijn goed geïnformeerd en zijn niet naar de stations gekomen.”
» Noordhollands Dagblad
dinsdag 23 juni 2026, 22:08 uur
Door de landelijke staking in het openbaar vervoer is het stil op de meeste stations in Nederland. Op grote stations als Amsterdam Centraal en Utrecht Centraal is het rustig en volgens NS zijn andere stations leeg: "Het is uitgestorven. Reizigers zijn goed geïnformeerd en zijn niet naar de stations gekomen."
Landelijke OV-staking: rustig op stations en weinig extra drukte op de weg
Foto's bij dit nieuwsbericht
Foto: Noordhollands Dagblad
Foto: NOS